Wednesday, May 9, 2012

Oordenking 13 Mei 2012

Oordenking 13 Mei 2012

Gebedsverhoring

“As julle wat sleg is, dan weet om vir julle kinders goeie dinge te gee, hoeveel te meer sal julle Vader wat in die hemel is, goeie gawes gee aan dié wat dit van Hom vra?” (Matteus 7:11)

Elke gelowige kind van die Here kan moontlik vertel van gebede wat nie verhoor is nie. Hoeveel van ons het nie al met die grootste erns en opregtheid vir ‘n verdienstelike saak gebid, en dan geen duidelik antwoord of verhoring van daardie gebed gekry nie.

Laat ons dit saam lees met Jakobus 4:3: “As julle bid, ontvang julle nie, omdat julle verkeerd bid: julle wil net julle selfsugtige begeertes bevredig.” Hieruit is dit vir my duidelik dat die inhoud van ons gebede, bepaal die uitkoms daarvan. Waarvoor bid ek die graagste en die maklikste – gewoonlik my eie persoonlike behoeftes en begeertes. Tog is dit belangrik om te besef dat gebed is nie primêr bedoel om met groot versoeke of lang lyste van versoeke, by die Here hulp te soek nie. Gebed is hoofsaaklik daardie intieme kontak met God waarin ek my verwondering oor en aan Hom verwoord. Aansluitend daarby, gee gebed my die geleentheid om vir die Here dankie te sê, dankie vir onverdiende genadige verlossing en die hele pakkie wat daarmee saam gaan.

Met aanbiddende en bedankende gebed as fondament van ‘n gebedslewe in intieme kontak met Hom, groei my versoeke in my gebede al hoe meer in lyn met sy wil en sy koninkryk. Hoe beter en intiemer ek met God saam leef, hoe beter is die harmonie tussen my gebedslewe en ‘n Geesvervulde lewe. God se Gees neem my hele bestaan so oor, dat ek al beter lewe en daarom al hoe beter bid, volgens sy wil. Sake van sy koninkryk soos my eie Geesvervulde lewe, ander se redding, die uitbou en opbou van sy koningsgebied, en sy verheerliking, word al hoe meer die inhoud van my gebede.

En waar sy Saak (en Hy) al hoe belangriker word vir my, en my eie saak al hoe minder belangrik raak, bid ek al hoe meer volgens sy wil en word my gebede verhoor. Gebedsverhoring het direk te doen met jou eie geestelike groei. Anders gestel, hoe meer jy groei in wie God in jou lewe is, bid sy Gees in jou. En waar Godsgees bid, is Hy besig om te werk, en bid en werk Hy soos wat Hy die beste weet.

Doom Charl

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.