Wednesday, November 7, 2012

Oordenking 11 November 2012

Oordenking 11 November 2012

Die enigste pad na die ware God

“Ek is die weg en die waarheid en die lewe. Niemand kom na die Vader toe behalwe deur My nie.” (Johannes 14:6)

Ek het eers onlangs ontdek hoe ‘n GPS verskillende paaie na een plek kan bereken. Nou wil dit ook lyk asof daar vandag verskillende paaie is om by God uit te kom. So is die gevaar dat die verskillende godsdienste gesien word as verskillende maniere om by dieselfde God uit te kom. En dit is glad nie waar nie!

Jesus is die enigste pad na God, na die Vader toe, Hy sê dit self. Jesus is een met die Vader, en daarom kan ons deur Hom die Vader leer ken en by die Vader uitkom. Daarom sê Jesus: “Wie in My glo, glo nie net in My nie maar ook in Hom wat My gestuur het.” (Johannes 12:44) Daar is slegs EEN Jesus wat as mens na ons aarde toe gekom het, en deur sy kruisiging en opstanding het Hy vir ons die ENIGSTE ingang na ons hemelse Vader geword.

Daar sal nooit ‘n “ander Jesus” gestuur word omdat die goddelose wêreld die enigste Jesus verwerp nie. In die Johannes Evangelie kry ons ontwikkelde denke oor ons verhouding met Jesus en die Vader: “Ek bid dat hulle almal een mag wees, net soos U Vader, in My is en Ek in U, dat hulle ook in Ons mag wees, sodat die wêreld kan glo dat U My gestuur het.” (Johannes 17:21)

Jesus Christus is ook die enigste waarheid ten opsigte van verlossing. Hy onderskei alle Christene se ware God van al die ander gode wat deur ander godsdienste aanbid word. Al is daar ander godsdienste wat Jesus as profeet erken, is dit slegs die Christelike geloof waar Jesus tegelyk as God en mens aanbid word. Hierdie waarheid, naamlik dat Jesus waarlik God is, kan nie bewys word nie, dit kan net geglo word.

So is geloof in Jesus dan ook die enigste manier om te lewe. Die sonde bring die dood vir elke mens op aarde, maar Jesus se sterwe vir elke gelowige uitverkorene se sonde, beteken lewe vir ons. So word Jesus die Lewegewer in ons, Hy gee nie lewe nie, Hy ís die lewe in ons. “Soos die Vader die lewe in Homself het, het Hy die lewe ook aan die Seun gegee om dit in Homself te hê.” (Johannes 5:26)

Kies nou, kies weer, kies beslis: KIES JESUS – die enigste weg en die enigste waarheid en die enigste lewe!

Doom Charl

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.