Friday, September 8, 2017

Oordenking 10 September 2017

Tema:  Eer aan God alleen is ons lewensdoel
“... aan Hom kom die eer toe ... in ons verbondenheid met Christus Jesus ...” (Efesiërs 3: 21)

Deur genade alleen, word ons wie God wil hê ons vir Hom moet wees!
Deur die wilsbesluit van geloof alleen in die Reddende Een, word ons gered!
Deur Christus alleen is daar lewe!
Alleen deur die Woord wat lewe in en deur ons word, is daar vreugdevolle vryheid!

Hierdie bogenoemde “alleen”- geloofswaarhede vorm die fondament vir ons elkeen se lewe om tot eer van God alleen, ons lewensdoel te bereik. Maar wat behels ‘n lewe tot eer van God prakties elke dag?

Die Latynse Soli Deo Gloria word onder ander gedefinieer as “the glory of God is man fully alive”. Daar is vir elkeen van ons ‘n dieper dimensie om ons lewensdoel op aarde tot eer van God te leef.

Oppervlakkig en moontlik tradisioneel, word die eer van God hoofsaaklik verstaan dat ons baie mooi lofliedere tot eer van God sing as ons in die kerk is. Of dat ons daarna strewe om steeds deur ‘n wettiese lewenswyse net hard genoeg te probeer om ‘n goeie mens tot eer van God te wees. Met hierdie onvergenoegde lewenswyse voel ek maklik dat daar niks goed in my is nie en dat ek steeds ‘n sondaar is. Hierdie dwaashede steel steeds ons vreugde in die lewe en sál ons steeds vasgebind laat voel. Dit is duidelik dat die mensdom eerder geneig is om God eindeloos te frustreer met hul eie selfsugtige agenda, as om Hom te vervul met blydskap.

MAAR na ons deur die genade van God, met ‘n definitiewe geloofsbesluit, Christus alleen die lewende Woord van ons lewe maak, beweeg ons dieper tot eer van God alleen!

Anders gesê, na ware bekering volg ‘n totaal ander storie: die inwonende Gees van Christus bevry my van alle mislukkings, bevry my van my verlede, maak alle wonde gesond en breek alle bindinge. Deur my nuutgemaakte verbintenis met Jesus alleen, maak Hy my volkome lewendig. Om tot eer van God te leef beteken om vreugde te vind in die lewe wat God gee, in wie ons is, en God vind vreugde in ons vreugde. Vreugde wat ons hartlik en met opregte betekenis verwoord in die lofliedere wat ons in én buite die kerk sing!

My lewensdoel vir God word ‘n werklikheid, want Hy neem volledig verantwoordelikheid dat my lewe tot sy eer alleen sal verloop. Ek kan net tot eer van God leef as ek beantwoord aan die doel waarvoor Hy my geskep het, as ek die mens word wat Hy met my bedoel het, hoe Hy wil hê ek sy beeld uitdra in my eie unieke vorm wat Hy my gegiet het. Nou leef ek glad nie meer vir myself nie, maar vir Hom alleen. Waarmee is Hy besig, wat is sy groot agenda, wat maak Hom moeg, wat gee Hom eindelose vreugde.  Nou is ek sy koningskind wat Hy met liefde versorg en bemagtig. Ek is sy gesalfde en sy gestuurde. Ek is volmaak in sy oë en vervul met sy volheid.

Prakties beteken dit om Hom te ontdek in elke oomblik van my dag, want die mens wat tot eer van God leef, is die mens deur wie God leef.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.