Thursday, September 14, 2017

Oordenking 17 September 2017

Tema:  Deur Gods genade alleen gestuur!
“En dít is die geheimenis: deur die verkondiging van die evangelie en in hulle verbondenheid met Christus Jesus, word ook mense wat nie Jode is nie, saam met ons deel van die volk van God en lede van die liggaam van Christus, en kry hulle ook saam met ons deel aan wat God belowe het.” (Efesiërs 3: 6)

Deur genade alleen, word ons wie God wil hê ons vir Hom moet wees!
Deur die wilsbesluit van geloof alleen in die Reddende Een, word ons gered!
Deur Christus alleen is daar lewe!
Alleen deur die Woord wat lewe in en deur ons word, is daar vreugdevolle vryheid!
Tot eer van God alleen, leef ek deur Hom alleen elke dag!

Hierdie grondwaarhede van ons saligmakende geloof, vorm die kerninhoud van Jesus se opdrag waarmee Hy ons in die wêreld instuur – die Missio Dei, dit is “gestuur deur God” in Latyn. Wat beteken dit vir elkeen van ons?

Ek is sy gestuurde met die voorreg om sy opdragte vir my, uit te voer.
Ek is gesalf met sy Gees om sy lewensdoel met my hier op aarde te bereik.
Ek word vervul met sy volheid en dit is die belangrikste toerusting wat ek nodig het.

Elkeen van ons het baie spesifieke gawes en kwaliteite wat aan ons gegee is, sodat God sy koninkryksdoel met ons kan bereik. Dit is ons elkeen se voorreg en ons verantwoordelikheid en ons fantastiese geleentheid om ons hoër en dieper lewensdoel tydens ons aardse lewe ten volle te bereik. Ons besit ‘n gewaarborgde rykdom in Christus wat bedoel is om met ander te deel. Die wyse waarop ons dit met ander deel, verskil van persoon tot persoon. Die gehoorsame samewerking in die ontwikkeling van jou unieke gawes, is ‘n wesentlike deel van jou geloofsgroei.

‘n Paar voorbeelde, en let wel, daar is eintlik onbeperkte voorbeelde:
·         Om die goeie nuus oor Jesus aan ander te vertel;
·         Om genesing te bring vir die siek wêreld wat sonder God probeer regkom;
·         Om troos te gee in al die hartseer wat in ons midde is;
·         Om verligting te bring vir die armoede wat net erger word;
·         Om getrou te bid tot God wat altyd in beheer sal bly;
·         Om eerlik en met opregtheid elke dag te leef in elke omstandigheid;
·         Om in elke verhouding met Jesus se omgee-liefde ‘n verskil te maak.

Ek en jy is God se geliefde uitgesoekte uitverkorenes, wat die voorreg het om ander mense te begelei om deel te kry aan alles wat God belowe het!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.