Friday, November 21, 2014

Oordenking 23 November 2014

Om aan God eer te gee

"Is daar niemand anders wat omgedraai het om God die eer te gee ... ?” (Lukas 17:18)

 Hoe dikwels lewe ons nie tussen die twee uiterstes nie: aan die een kant aanvaar ons te veel dinge as vanselfsprekend, en aan die ander kant kan ons voel dat ons nie genoeg waardeer wat ons het nie.  Elke Jesus-mens kan verskillend reageer op die grootste genesing van alle sonde, wat ons gratis en onvoorwaardelik, ontvang het: dit maak geen verskil in ons lewenswyse nie, of ons voel ons kan net nie genoeg doen om dankie te sê vir vergifnis nie.

In Lukas 17 word tien melaatses deur Jesus genees, en net EEN draai om nadat hy genees is, om Jesus te bedank! En dan is hy nog ‘n Samaritaan, die aartsvyande van die Jode! En Jesus se vraag aan die geneesde melaatse: “Was daar nie tien wat gesond gemaak is nie? Waar is die ander nege?”

 Wat is die belangrikste genesing, waarsonder geen mens kan lewe nie? Ja, vergifnis van alle sonde is die grootste genesing wat Jesus alleen deur die gawe van geloof moontlik maak. Hierdie genesing ís reeds vir almal in plek – elkeen moet dit net hoor en aanvaar.

 Waarvoor wil ons na Jesus teruggaan, nadat ons genesing van alle sonde ontvang het?

1.       Om Hom alle eer te gee. Om 24 uur 7 dae 'n week 365 dae van die jaar bewustelik en onbewustelik erkenning aan Hom te gee vir wie Hy vir my persoonlik is. In my innerlike en intieme en unieke belewenis van Hom, groei ek in die weinig wat ek wel van Hom verstaan.

 2.       Om daadwerklik my lewe aan Hom te wy. Deel van my dankie-lewe-vir-vergifnis, is om Hom te soek, te vertrou, te laat oorneem deur sy Gees, te bemin, te ... Nooit is dit genoeg van Hom vir my, alhoewel Hy altyd sy oorvloed vir my beskikbaar het, volgens sy standaarde.

 3.       Om aan die mense in my lewe en op my pad en uit my pad te wys, wie Hy in my lewe is. Hiervoor verander die Gees my denke oor ander. Hiervoor verander my prioriteite van alles en almal in my lewe. Dit raak selfs diegene naaste aan my. Dit raak my beursie. Dit raak my sosiale lewe en vriende.

 Moenie teruggaan na Jesus met die deurbraak van volkome vergifnis om nog van jou eie selfsugtige behoeftes aan Hom oor te laat nie. Hy weet beter wat jy nodig het, sonder dat jy vra!

 86 400 sekondes elke dag omdraai na Jesus om Hom te bedank, dit is om God te eer!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.