Thursday, August 16, 2012

Oordenking 19 Augustus 2012

Oordenking 19 Augustus 2012

Roete 12: STOP 2: Hoe om vir God te gee wat Hy soek

“En nou doen ek ‘n beroep op julle, broers, op grond van die groot ontferming van God: Gee julleself aan God as lewende en heilige offers wat vir Hom aanneemlik is. Dit is die wesentlike van die godsdiens wat julle moet beoefen.” (Romeine 12:1).

Die verstommende genade van God, die verbasende goedheid van Hom, die onverdiende guns wat Hy aan ons bewys, “the amazing grace of God” – alles pogings om die groot ontferming van God te probeer beskryf, al weet ons, ons woorde kan dit nie volledig beskrywe nie. Sonder dat ons by was om te vra, baie lank gelede, is die grootste weldaad in die mens se geskiedenis, aan ons gedoen toe Jesus Christus in liefde die volledige straf vir ons onberekenbare baie sonde gedra met sy kruisdood.

En as deel van God se ewige volmaakte plan vir elkeen van ons, ontvang elke uitverkorene wat glo die hemelse rykdom van God. Die omvang en die waarde van hierdie God-gegewe rykdom is onberekenbaar tydens ons aardse reis. Tog is die besit van hierdie rykdom gewaarborg op grond van wie Jesus as Middelaar en Heelmaker is – Hy bevestig die besitreg in ons deur sy Gees. Op hierdie stadium van ons geloofsreis verstaan ons hierdie rykdom wat ons besit in menslike woorde soos liefde, vrede, goedheid, mededeelsaamheid, selfloosheid, blydskap, ens.

Maar die sonde in elkeen van ons, kom staan in die pad van hierdie vernuwende werk van die Heilige Gees. En dit is nie net klein klippies wat ons self in die pad pak sodat ons nie kan vorder op die reis na vernuwing nie. Ons bou sommer self 50 meter hoë betonmure wat 10 meter dik is, waaroor ons nie kan klim nie, en nog minder ‘n gat deur kan kap. Dit is moeilik om vir ander te besluit wat hierdie mure is wat in die pad staan van God se werk in ons. En as ek voorbeelde noem, sal dit baie kan verskil van gelowige sondaar tot sondaar. Om aan die sluit by bogenoemde teksvers, ons moet die dooie en onheilige goed deur God laat verwyder.

Voorbeelde kan wees: my beroep om soveel as moontlik geld te maak, my sport om soveel as moontlik plesier te kan hê, my seksuele fantasieë wat ek vertoetel vir eie genot, my selfvernietigende strewe na roem, ens. Ons kan dit baie name gee, dit is afgode wat in die pad staan van God se werk in my. En ek het ‘n keuse, ‘n eie vrywilligheid waar ek self besluit hoeveel energie ek insit om hierdie mure in die pad te bou.

Waarop kom hierdie selfprysgawe ter wille van “lewende en heilige offers wat vir Hom aanneemlik is”, neer? Ek moet my prioriteitslysie in my lewe herskryf! My reaksie op die groot ontferming van God, is nie om sterretjies in die hemel te verdien nie. Ek neem self die besluit dat God my lewe kan verander om te wees soos Hy dit wil hê.

Doom Charl

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.