Wednesday, August 1, 2012

Oordenking 5 Augustus 2012

Oordenking 5 Augustus 2012

Roete 12: STOP 1: Ken jy die groot ontferming van God?

“En nou doen ek ‘n beroep op julle, broers, op grond van die groot ontferming van God ...” (Romeine 12:1a). “God is vír ons ...” (Romeine 8:31b)

Elkeen van ons wil weet dat daar ander mense is wat van ons hou. Maar die belangrikste vraag van jou lewe is: hou God van my? Hy is die invloedrykste Persoon in die heelal. Hoe God oor jou voel, bepaal jou totale lewenskwaliteit én jou ewige lewe.

Maar hier is die goeie nuus: “God is vír ons...” Jy hoef nie te twyfel nie. Jy hoef nie te wonder nie. Paulus gee die redes hoekom ons kan weet dat God vir ons is?
 Hy het sy eie Seun nie gespaar nie...
 Hy skenk uit genade ons al die ander dinge...
 God self spreek ons vry...
 Christus Jesus het gesterf, maar meer as dit, Hy is uit die dood opgewek, Hy sit aan die regterhand van God, Hy pleit vir ons.

Die boek van Romeine spel in detail uit wat God alles VIR ONS is: die wese van vryspraak (hfst. 3); die oorwinning oor sonde (hfst. 6); die werk van die Gees (hfst. 8); die krag van die uitverkiesing (hfst. 9-11).

Paulus weet dat daar slegte gebeurtenisse is, wat ons laat twyfel (Rom. 8:35 “... lyding,benoudheid, vervolging, honger, naaktheid, gevaar, swaard”). Maar ek hoef nooit te twyfel aan die groot ontferming van God nie, want NIKS “... kan ons van die liefde van God skei nie, die liefde wat daar is in Christus Jesus ons Here.” (Rom.8:38 en :39)

Verstaan jy die groot ontferming van God? Gryp dit jou, roer dit jou, laat dit jou ‘n triomflied sing? Of het jy al gewoond geraak aan hierdie wonderlike wete?

Hierdie reeks gaan slegs sin vir jou hê, as jy dit eers snap. Wil jy nie vandag eers stil word en daardie wete diep in jou hart kom toe-eien nie? En as jy dit nog nooit beleef het nie – dink jy nie vandag is juis die dag waarop die Here jou roep om dit jou eie te maak nie?

Kom!
Neem Hom aan!
Hy roep jóú.
Maak die invloedrykste Persoon in die heelal deel van jou lewe.
God hou van jou!
Hy wil die beste vir jou gee.
Kom loop Roete 12 saam met Hom!

Doom Charl

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.